Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

The exhibition at OKO is open: Tuesday - Sunday

OKO FAQ – frequently asked questions.
about OKO Center
  • Question 1

    answer 1

  • Question 2

    answer 1

  • Question 3

    answer 1

  • Czy mogę zakupić bilety w kasie, na miejscu?

    Tak, pod warunkiem dostępności miejsc. Ze względów bezpieczeństwa liczba osób przebywających na wystawie jest ograniczona. Wejście na wystawę możliwe będzie tylko w przypadku wolnych miejsc. W sytuacji, kiedy na wystawie znajduje się maksymalna liczba Gości, wskażemy Ci orientacyjną godzinę wejścia. 

    Brak możliwości zakupu biletów za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej nie oznacza ich braku w Kasie. 

  • Przybyliśmy do OKA na wystawę o godzinie innej niż wskazana na bilecie, co dalej?

    Wejście na wystawę na inną godzinę niż wskazana na bilecie, możliwe będzie tylko w przypadku wolnych miejsc. W sytuacji, kiedy na wystawie znajduje się maksymalna liczba Gości, wskażemy Ci orientacyjną godzinę wejścia.*

     

    * Dotyczy zwiedzania indywidualnego.

  • Czy mogę robić zdjęcia i filmować na wystawie?

    Na Wystawie dozwolone jest bezpłatne fotografowanie i filmowanie jedynie do celów 
    własnych niekomercyjnych.

  • Czy potrzebuję biletu/wejściówki wstępu na wystawę dla dziecka do 4 roku życia?

    Nie. Dzieci do ukończenia 4 roku życia zwolnione są z opłaty i posiadania biletu. 

  • Czy mogę wejść z wózkiem dziecięcym na wystawę?

    Tak, możesz wejść z wózkiem dziecięcym na wystawę. Poproś obsługę o dostęp do windy. Możesz również zdecydować się na pozostawienie wózka w szatni. 

  • Czy mogę zwrócić lub przebukować bilet na inny dzień?

    Nie można przełożyć biletów na inny dzień. Można je zwrócić i zakupić bilety na właściwy dzień.

    SFR zezwala na zwrot biletów indywidualnych z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. Składając rezygnację z zarezerwowanego terminu (na adres: info@sfr.pl) należy wskazać: numer i datę rezerwacji, liczbę zwracanych biletów oraz sposób płatności.

  • Chcę zarezerwować bilety dla grupy zorganizowanej - powyżej 10 osób.

    Informacja i rezerwacja biletów (wystawa, seanse kinowe) wyłącznie dla grup zorganizowanych od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 13.00

    tel. 33 506 50 06 

    Przydatne informacje przed złożeniem rezerwacji

  • Nie udało mi się założyć konta w celu pobrania filmu zrealizowanego na wystawie, co dalej?

    Nasi Goście, którzy podczas zwiedzania wystawy utworzyli animację i zobaczyli ją na stanowisku nr 7, mogą po wizycie założyć konto i w ciągu 10 dni od wizyty pobrać plik z animacją. 

    • Tworzenie animacji odbywa się przy użyciu kodu dostępnego na legitymacji reżysera, na siedmiu stanowiskach (na ostatnim oznaczonym nr 7, znajdującym się na II piętrze, Goście dodają tytuł oraz imię, nazwisko reżysera). Pominięcie któregokolwiek stanowiska równoznaczne jest z nieukończeniem animacji. 

    Żeby pobrać ukończoną animację:

    1. wejdź na stronę mojaanimacja.sfr.pl
    2. zarejestruj się (upewnij się, że przyszedł link aktywacyjny na podany przez Ciebie adres mail)
    3. potwierdź rejestrację
    4. pobierz animację przy użyciu kodu, który znajduje się na Twojej legitymacji reżysera

    Podczas zakładania konta i pobierania animacji rekomendujemy korzystanie z komputerów, przeglądarek w trybie incognito, bez uruchomionych dodatków usuwających reklamy, włączających skrypty, automatycznie tłumaczących stronę na język polski. 
    - sugerowane przeglądarki to Firefox, Chrome, Edge

     

  • Czy są dostępne bony podarunkowe?

    Tak. Oferujemy bony podarunkowe na wystawę stałą w Centrum Bajki i Animacji OKO. Można je nabyć w kasie biletowej oraz online. Więcej informacji w naszym cenniku wystawy. 

Studio Filmów Rysunkowych

This site uses cookies for better experience of the website. You can disable cookies files in the browser's settings. More information on the Privacy policy page.